کتابخونه الکترونیکی


باز برگشتم اما این بار دیگه حوصله ندارم ولی میخوام یه نصیحت کنم به همه دوستای گلم خواهر و برادرای کوچیک و بزرگم توزندگی قدر لحظات رو بدونین چون وقتی که از بین رفت باید حسرت گذشته رو بخورین و این خیلی بده یه وقت به خودتون میاین که دیگه خیلی دیر شده و احساس بد شکست رو دارین احساس می کنین از همه و از زندگی عقب تر ین و دیگه نمیشه کاریش کرد چون آب رفته رو نمیشه به جوب برگشت داد به هر حال وظیفه من گفتن بود  تا شما چی از این حرفای من برداشت کنین بیاین کاری کنیم که همین امروز برای ما تولدی دوباره باشه و شروعی جدید برای همه چیزهای که داشتیم یا از دست دادیم
من میخواستم تو این وبلاگ فقط از عشق بنویسم ولی دیدم عشق وقتی که آگاهی در مورد زندگی نداشته باشیم خیلی خطرناکه
بعدا که دوباره وقت کنم و یه کم از دست این مشکلات زندگی راحت شم دوباره براتون می نویسم هر چند می دونم از نصیحت و از این جور نوشته ها بیزارید ولی من مینویسم اگه دوست داشتین شما هم با من همکاری کنین تو بخش نظرات بگید تا من هم میل خصوصیم رو به شما بدم و مطالبتون رو برام بفرستین منم به اسم خودتون میزارم تو وبلاگ   تا بعد شاد و موفق باشید.

راستی اینم لینک یه کتابخونه الکترونیکی اگه خواستی ببینی از اینجا برو بدت نمیاد

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد